środa, 4 maja 2016

Ozspecials

Dostałam ostatnio maila z propozycją współpracy ze stroną ozspecials.com. Asortyment sklepu bardzo mi się spodobał, dlatego postanowiłam przyjąć tę ofertę. Prócz wielu ciekawych ciuchów sklep oferuje darmową przesyłkę już od 1$, co bardzo mi się podoba. Jedną z zasad współpracy jest dodanie posta z linkami, tak więc postanowiłam, że urozmaicę to moimi rysunkami, które przygotowałam specjalnie do tego posta. Mam nadzieję, że dzięki temu milej będzie się wam przeglądało moje kolaże. Oczywiście zapraszam do klikania w linki. ;)
 bluzka - KLK
spódniczka - KLIK
strój kąpielowy - KLIK
tunika - KLIK
zakolanówki - KLIK

koszulka - KLIK
spodenki - KLIK

Btw. Mam nadzieję, że moje logo z bloggera wam tu nie przeszkadza. Zastanawiam się nad jego zmianą. Dajcie znać czy stworzyć nowe, czy się do tego przyzwyczailiście i się wam ze mną kojarzy. :D

30 komentarzy:

  1. Takie a'la tumblrowskie ubernia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale myślę że zapoznam się z ich asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolaże, zwłaszcza drugi!*-* Sklep wygląda na prawdę ciekawie! Co do logo - ja lubię to, ale wierzę, że jak zrobisz nowe to będzie tak samo świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne kolaże! Świetne ubrania mają w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to przedstawiłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z rysunkami jest świetny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne rzeczy wybrałaś i fajnie skomponowałaś to z rysunkami-mega pomysł.Pozdrawiam :D
    lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tej firmie i naprawdę ma ciekawe rzeczy. Gratuluję współpracy!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest to przedstawione :) moim zdaniem nie ma sensu zmieniac nazwy ta jest dobra :)

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie :D nazwy zmieniać nie chcę, tylko obrazek, którego wszędzie używam i mam też ustawiony na blogerze, ale i tak dziękuję za opinię! ;)

      Usuń
  10. poklikane :)
    klikniesz w link do kurtki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy. Ten strój jest śliczny. Poklikałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy :) Poklikałam :)

    modowelovebyjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. po klikane
    6.81
    9.44
    8.07
    8.79
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post i Twoje rysunki, poklikane :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie w wolnej chwili :D
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania są przepiękne :)

    a grafiki poezja ^^

    jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz częśćiej słyszę o tym sklepie. Bardzo fajne ciuszki mają :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy strój kąpielowy ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta koszulka z kotem w kieszeni, myślałam o kupnie takiej w najbliższym czasie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wszystko ci poklikałam :)

    poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikane!
    mogę prosić o klik w link do kurtki w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyżej dodałaś podobny komentarz, już klikałam

      Usuń
  21. bluzka z kotem w kieszonce - świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ubrania, szczególnie koszulka z kotkiem ^^

    https://oliiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie całkiem ciekawy asortyment ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się chyba już przyzwyczaiłam :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam tej firmy nigdy wcześniej. Lukłam na asortyment i spodobał mi się ;D poklikane ;p
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. great tastes in fashion ! i love totally ! ♥ http://lolitafashionclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację! ♥

Nie zaglądam na blogi, które zostawiają spam bez słowa o poście.