czwartek, 25 lutego 2016

Rysowanie - moje hobby

Od bardzo młodych lat moim ulubionym zajęciem jest rysowanie. Kiedyś nie było dnia, w którym nie narysowałabym choć jednego rysunku. To hobby utrzymało się u mnie do dziś. Co prawda nie rysuję aż tak często, bo przy traceniu ponad połowy dnia w szkole nie jest to możliwe, ale w wolnych chwilach bardzo chętnie wyciągam mój szkicownik. Nie rysuję jeszcze jakoś wspaniale, ale na pewno nie mogę nazwać siebie amatorką. Z każdym kolejnym rysunkiem staram się rysować coraz lepiej. W tym poście chciałabym przedstawić wam progres w moim rysowaniu. Niestety nie mam zbyt wielu prac z dzieciństwa, bo uwielbiałam obdarowywać nimi moich znajomych, ale ważne że cokolwiek znalazłam. :)

Podstawówka

Gimnazjum

Technikum, czyli teraźniejszość

Niestety nie znalazłam moich jeszcze wcześniejszych prac. Mam nadzieję, że za parę lat będzie widać kolejne zmiany w moim rysowaniu. Na moim przykładzie możecie zaobserwować, że potrzeba lat pracy, aby nauczyć się jakieś umiejętności. 

57 komentarzy:

  1. Haha, patrząc na twoje podstawówkowe rysunki przypominają się moje xD Zastanawiałam się gdzie tu jestem, ale znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. od małego moja pasja to rysowanie widać znaczna poprawę, trzymaj tak dalej:)
    zapraszam do siebie
    http://klaudialechowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu! *,* Jakie piekne rysunki! Widac, że od malego sie tym interesowałaś, a twój talent nie poszedł w las :D Radzio przecudny :***

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nono widać jak twoja pasja się rozwinęła ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Widać ogromne postępy :) Bardzo ładne rysunki :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, widać, że nie pozwolisz zniszczyć talentu. Rozwijasz go i jest to widoczne! Wspaniałe dzieła :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać Twoje postępy ! Na prawdę podobają mi się rysunki. Ja osobiście nie umiem narysować nawet prostej kreski, więc podziwiam każdego, kto umie narysować coś więcej niż to ! Ćwicz dalej, a możesz daleko zajść ! :)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez od młodych lat lubiłam rysować ,szło mi całkiem dobrze ale potem w liceum zatraciłam się całkowiecie w nauke i przygotowania do matury . Fajnie że Ty nie odpuszczasz , oby tak dalej ! :)
    Ja dziś na blogu napisałam o trendach wiosny 2016 i dodałam swoją wishliste :)
    Zapraszam Cie serdecznie : http://memyselfandclothespl.blogspot.com/2016/02/must-have-czyli-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Trening czyni mistrza, sama po swoich pracach widzę różnicę, między gimnazjum a teraz
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać ćwiczenia. Gratuluję rozwoju!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać efekty pracy patrząc na rysunki z podstawówki, a teraz . Ja kiedyś uwielbiałam rysować i brałam udział w każdym konkursie . Niestety teraz nie mam czasu i talent do rysowania mi troche zaginął, gdyż go nie pielęgnowałam . Teraz już nawet nie chce mi się pomóc bratu w narysowaniu choćby jednej postaci ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Właśnie tym postem zachęciłaś mnie do rysowania ^^ nie trzeba się poddawać :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, przecudne rysunki <33 Swoją drogą też kocham rysowanie co robię od dzieciństwa, mimo to nie mam czasu na to aby rozwijać go a szkoda :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://pasjanaslaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie rysujesz! Widać ogromny postęp! Tak trzymaj! :)
    pozdrawiam!

    http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rysunki, masz prawdziwy talent!
    PS - Stratuje w castingu na ambasadorkę DDOB, zagłosujesz?
    http://ddob.com/blogbook/id/14437/czego-nie-robic-na-randce-z-sewerynem-ivamoche

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużą różnicę widać! Masz talent.
    Zapraszam Photographyislikedrug.blogspot.com
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać ze masz talent który płynie z serca:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz lepiej. Trzymam kciuki.
    www.literattka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kamila, po pierwsze bardzo fajna retrospekcja rysunkowa. Fajnie takie coś zobaczyć. Zostaw o sobie koniecznie na pamiątkę.
    PO drugie - bardzo fajnie rysujesz, BARDZO, ale ja Ci polecam pójść na kilka lekcji do jakiegoś plastyk/rysownika/architekta który nauczy cię np. budowania bryły na początku szkicu, techniki cieniowania itd. co pewnie otworzy ci oczy i pozwoli rysunkom wejść na wyższy poziom. Warto, widać że masz talent i szkoda byłoby go zmarnować nawet na poziomie hobbystycznym.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie, ze znalazlas jakas swoja pasje bo swietnie ci ona wychodzi! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że ciężka praca popłaca :P
    OStatnie rysunki są świetne i postęp również widać
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. masz talent :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne rysunki! Na moim blogu też właśnie wstawiłam post ze swoimi pracami. :)

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że masz pasje. Pasja jest bardzo istotna w naszym życiu ! Niesamowicie się rozwinęłaś przez te parę lat :) Tak trzymaj

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo, kochana, pięknie Ci to wychodzi! Ćwicz dalej, oby pasja przerodziła się w coś więcej :) Świetny pomysł, że porównałaś swoje rysunki, pokazując progres. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pamiętam, że jako dziecko też zawsze lubiłam rysować tylko, że z czasem miałam na to coraz mniej czasu i moja ręka nie była już taka sprawna, ale myślę, że gdybym teraz na nowo zaczęła to robić to pewnie osiągnęłabym podobny efekt co ty. No cóż zostaje mi tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów, bo twoje prace są coraz lepsze :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać ogromną zmianę w twoich pracach :) Moim hobby również jest rysowanie :D
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie rysujesz! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rysunki :) niestety ja nie mam takiego talentu do rysowania :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie rysujesz. Ja osobiście nie potrafię rysować :(
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, masz niesamowity talent!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Zrobiłaś naprawdę duże postępy. Świetne rysunki! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. o kurczę! Masz talent! :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, widać zmiany w rysunkach na przestrzeni lat :D
    Masz talent ;*
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/2016/02/werciki-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie cudowne prace

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, widać postępy :)
    meynnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastycznie! Cudowne są te rysunki, takie realne...Rewelacja!
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. coraz lepiej :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. mega przemiana! ja od zawsze chciałam umieć pięknie rysować, no ale cóż, nie obdarował mnie Bóg tym talentem :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. jak widać trening czyni mistrza, niesamowite
    jak na przestrzeni lat stajemy się z dnia na dzień
    lepsi, to nie tylko ze względu na pracę ale i pasję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. trening czyni mistrza! Genialnie rysujesz, jestem zachwycona!
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie widać postępy które zrobiłaś, naprawde podziwiam :) Kiedyś też rysowałam jednak przestałam i teraz nie wychodzi mi to najlepiej, więc to dobry przykład na to, że warto ćwiczyć i starać się udoskonalać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. o kurde, niezle!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne obrazki i bardzo fajny blog!

    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. W sumie to fajnie by było jakbym miał taki talent... Wspaniale :D zapraszam do mnie ;) adek403.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Również uwielbiam rysować. Czasem na mojego bloga dodaje swoje wypociny, ale one w żadnym stopniu nie odzwierciedlają Twoich umiejętności! Nie wiarygodne że można wytrenować cieniowanie do tak realistycznego poziomu. Ja zawsze mam z tym problem. Nie umiem rysować włosów, albo na przykład ubrań. Dlatego rzadko rysuję portrety, bo pomimo tego, że w miarę wyjdzie mi twarz, to włosy wszystko szpecą. Ale to chyba źle, bo powinnam to trenować. U ciebie postęp jest niesamowity!
    Mam pytanie, dużo rysujesz? Czy tylko tak jak masz czas, raz na miesiąc czy coś takiego?
    pozdrowionka
    przy okazji zapraszam na mojego snapa: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, ale tak średnio raz w tygodniu poświęcam na to kilka godzin (nie zawsze kończę pracę). Ja również nie lubię rysować tego, co mi nie wychodzi, ale co jakiś czas robię sobie wyzwania i okazuje się, że już jest lepiej :D Życzę chęci do dalszych ćwiczeń!

      Usuń
  47. WOW! Cudownie, rysunki oddają, ile pracy wlożyłaś. Oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Również bardzo lubię rysować. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Widać progress :) Popracowałabym ewentualnie nad proporcjami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację! ♥

Nie zaglądam na blogi, które zostawiają spam bez słowa o poście.