niedziela, 28 czerwca 2015

Czterolistne koniczynki

Ostatnio znalazłam pierwszą czterolistną koniczynkę w tym roku. Od razu mi się humor poprawił, bo myślałam, że straciłam szczęście do ich znajdowania. Muszę przyznać, że w słoneczne dni potrafię podejść do trawy, spojrzeć na koniczynki, ukucnąć i odejść z bukiecikami koniczynek. W bukiecikach znajdziecie czterolistne i pięciolistne koniczynki. W ogóle zawsze myślałam, że nie ma więcej niż pięciolistne. Twierdziłam, że przy szóstym listku koniczynka rozdziela się i są dwie trzylistne, a tu proszę znalazłam takową, co lepsze moja koleżanka znalazła siedmiolistną!:') No dobrze, czas na kilka zdjęć.

Największe znaleziska :)
Bukieciki :3 Po lewej pięciolistne, a po prawej czterolistne. 


Teraz wasza kolej. Jakie koniczynki udało wam się znaleźć? 

26 komentarzy:

  1. Pamiętam, że jak byłam mała to zawsze chciałam taką znaleźć, ale zwykle mój brat takie znajdywała aj nie haha :)

    http://bajecznyblogagnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy takowej nie znalazłam.. :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie znalazłam czterolistnej koniczynki :(
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim największym osiągnięciem była trzylistna tylko... Może kiedyś uda mi się znaleźć czterolistną ;)

    http://patyyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś na ogródku u kuzynki
    tez znalazłam kilka czterolistnych
    koniczynek :) świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze szukałam i nigdy nie znalazłam :3
    zapraszam : http://xmaalw.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam kilka razy czterolistną koniczynkę, ale bardzoooo dawno temu.
    Zapraszam do mnie, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami można spotkać zmutowane koniczynki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio znalazłam jedną czterolistną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne! Pamiętam jak kiedyś u mnie pod blokiem rosły takie zmutowane po 5,6 listków :D
    Obserwuję z chęcią!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem czy kiedykolwiek znalazłam jakąś czterolistną koniczynkę, haha. Widocznie nie mam szczęścia :p
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, też musiałabym kucnąć w trawie i poszukać czterolistnej koniczyny :)
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! ja nigdy nie znalazłam więcej niż 3listną! ☺

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy takiej nie znalazłam :(

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀
    Pozdrawiam, Steffy xx!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie znalazłam czterolistnej koniczynki :D. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja góra pięciolistną :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, ja znalażłam raz pięciolistną :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Znalazłam siedmiolistną haha >:D Twoje szczęście do koniczyn to faktycznie masz ogromne. Idziemy chodnikiem, rozmawiamy, patrzymy się przed siebie, a Ty nagle podchodzisz i zrywasz XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam, że kiedyś ciągle szukałam czterolistnych koniczynek, prawie nigdy się nie udawało, ale jeśli już to byłam najszczęśliwszym dzieckiem na świecie :D

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze? Nigdy nie udało mi się znaleźć, haha
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chyba nigdy nie znalazłam czterolistnej koniczyny, ale moja siostra miała sporą kolekcję. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w największym agregacie blogów w Polsce zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znalezienie czterolistnej koniczyny zawsze przychodziło mi z wielkim trudem :/

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację! ♥

Nie zaglądam na blogi, które zostawiają spam bez słowa o poście.